טורפדו ג'ל טיפול בתיקנים

–    גודלו 3-4 ס"מ , צבעו חום כהה, בעל כנפיים המאפשרות לו לעוף למרחקים.
–    פעיל בעיר בעונות מעבר ובקיץ.
–    נקבת התיקן מטילה בתקופת חיים עד 40 תיקים וכל תיק מכיל בין 35-40 צאצאים.
–    התיקן חי במושבות באזורים בעלי לחות וטמפרטורה גבוהה יחסית ולכן נמצאים בעיקר  במערכות הביוב.

טורפדו ג'ל
הטרפדו הינה ג'ל המיועד לטיפול בתקנים הנמצא בתוך מזרק המקל על אופן השימוש .
הטיפול בתיקנים אמריקאים באמצעות הטורפדו מתבצע ע" הזרקה של הג'ל בנקודות  שבהן יש סבירות ללחות גבוה כגון: מתחת לכיור , אזור הכיור, מדיחי כלים , אמבטיות וכל אזור שדרכו יש ניקוז למים.

במקביל לטיפול בבית באמצעות טורפדו יש לבצע פעולת הדברה באמצעות ריסוס של מערכת הביוב החיצונית (מנהולים)

 

טורפדו ג'ל הוא הפתרון היעיל, אקולוגי וקל לשימוש עצמי!!!

 רוצה שנציג יחזור אלייך עם פרטים נוספים אודות טורפדו ג'ל? – לחץ כאן

היעילות של טורפדו ג'ל
אף אחד מאיתנו לא באמת אוהב ג'וקים ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על ג'וקים שמבקרים אצלנו בבית בעונות המעבר ובעיקר בקיץ. מדובר במזיקים לא נעימים במראה, שמגיעים במספרים הולכים וגדלים עם לא מטפלים בהם ראוי. לכל נקבת תיקן יש את האפשרות לייצר 35-40 תיקנים נוספים במחזור חיים וכאן חשוב להבין את המשמעות של הדברה מונעת ואף מעבר לכך, הדברה יעילה. אם בעבר היה נהוג לרסס את הבית בחומרים עתירי ריח והשפעה עצבית, כיום ניתן לטפל בג'וקים באופן ממוקד יותר עם השפעה ארוכת טווח ברמת העונות שבהם הג'וקים באים לבקר.
שיטת העבודה של הטורפדו ג'ל מבוססת על האופי של חיי התיקנים. מדובר בחרקים שחיים בקבוצות מאוד גדולות, וכולם ממוקמים לרוב באותם מקומות חשוכים, חמים ולחים. הטורפדו ג'ל מגיע בצורה של מזרק שאנו מוציאים באמצעותו את החומר באופן מדוד בדיוק במקומות שבהם נתקלנו במזיקים. הג'וקים מגיעים, נוגסים בחומר עצמו ובעצם מכניסים אל קיבתם את החומר הפעיל ללא כל התנגדות ובעצם החזרה שלהם למקום המחבוא, הם מכניסים אליהם הביתה את החומר עצמו. מאחר ואנו יודעים שג'וקים הם חרקים אוכלי נבלות, ברגע שאחד התיקנים מת כתוצאה מרעל, התיקנים האחרים אוכלים את מה שנשאר ובעצם מחדירים אליהם לגוף את החומר הפעיל וכך נוצרת תגובת שרשרת רחבת היקף שמצליחה עם הזמן למגר את תופעת הג'וקים, לפרק זמן ארוך ככל הניתן.
יש לציין כי פעולת הטורפדו ג'ל היא אפקטיבית לחלוטין והוכחה כיעילה, אולם בנוסף לטורפדו ג'ל, חשוב להדביר גם בהיקפים נרחבים יותר, אם נראה שיש בעיה בכל הבניין, או בכל האזור. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בנושא או לחילופין ניתן להזמין חברת הדברה מקצועית ומיומנת, שתיתן ממענה רחב יותר. אין מניעה לשלב בין שתי הפעולות הנדרשות וכל זאת על מנת שימוגרו המזיקים.
אין ספק שהעונה החמה ועונות המעבר מביאות איתן אתגרים מאוד גדולים בכל הנוגע למיגור מזיקים, שכן בנוסף לג'וקים, אנו יכולים להיתקל גם בנמלים, יתושים, זבובים ועוד יצורים שלא נרצה בסביבתנו.

כתבות מהבלוג

הדברת תיקנים מחירים

זקוקים למדביר תיקנים אמין ומקצועי במחיר הוגן?אנחנו בחברת שרון הדברה משתמשים במגוון חומרים ומכשור טכנולוגי מתקדם על מנת להשמיד את המזיקים מן היסוד ולמנוע חזרתם.

קרא עוד »

פשפש מיטה מחיר

השמדת פשפשים במיטה הינה טיפול המצריך שירות של בעל מקצוע מיומן.אצלנו בחברת שרון הדברה תמצאו צוות מקצועי בעל ידע וניסיון נרחב אשר ידע לאתר את

קרא עוד »

פשפש המיטה טיפול

מצאתם פשפשים במיטה?טיפול בספריי ביתי אינו תמיד יעיל מכיוון שישנן ביצים ופשפשים חבויים במקומות נסתרים אשר הדרך היחידה להשמיד אותם היא שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים.

קרא עוד »

פשפשי מיטה עקיצות

מרגישים עקצוצים וגירודים בכל פעם שאתם נכנסים למיטה?כנראה שיש לכם פשפשים במיטה. חברת שרון הדברה מתמחה בהדברת מזיקים מכל הסוגים בטכנולוגיה מתקדמת. על מנת להשמיד

קרא עוד »
הצעה להדברה
מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור עוד היום
דילוג לתוכן