הדברת חרקים בג'ל

חסל סדר פינוי מפרך של הארונות והבית למען השמדת הנמלים והתיקנים. כיום ניתן להיפטר מהמזיקים הללו באופן קל, פשוט, נטול ריח וללא סיכונים מיותרים!

הדברה בג'ל היא שיטת להרחקת נמלים ו/או תיקנים בצורה נקייה ובריאה יותר עבור דיירי הבית. בשיטה ייחודית זו הרחקת המזיקים אינה נעשית באמצעות ריסוס, אלא בשימוש בג'ל המונח נקודות-נקודות במיקומים אסטרטגיים, מהם חודרים המזיקים: פינות הארון, אדן החלון וכו'. בניגוד לחומרי ריסוס רגילים, הג'ל אינו מרעיל במגע עמו, אלא רק לאחר אכילתו ועיכולו בגוף החרק, הנושא אותו עמו אל מושבת הנמלים או מקום מחייתם של התיקנים, הרחק מהעין.

– היגיינה מרבית, ללא פיזור רעלים בריסוס
– שיטה בטוחה לבתים עם חיות מחמד
– ללא הותרת ריח
– אין צורך בפינוי הבית והארונות
– יעילה לטיפול בבעיות נמלים ו/או תיקנים
– תוקף: 3 חודשים עד שנה

שיטה חכמה בעלת יתרונות מרובים

הדברה בג'ל אינה מסוכנת לבני אדם או לחיות המחמד. יתרה מזאת, היא אפילו לא מצריכה פינוי של הבית/המשרד למספר שעות או ימים, כנהוג בעת ריסוס מזיקים סטנדרטי. אתם יכולים להישאר במקום בעת ביצוע הנחת הג'ל ללא שום סיכון לבריאותכם. אין אפילו צורך לפנות את הארונות ושטחי האחסון שבהם מתבצעת ההדברה מחפציהם. זאת מאחר ובשיטה זו החומר אינו מרוסס על פני כל השטח אלא מיושם בצורה ממוקדת בנקודות אסטרטגיות. כלומר, לא נוצר פיזור של חומרים בעייתיים באוויר או על כלי אוכל, חפצים ודברי מזון במקום.

במילים אחרות, בשיטה זו אתם חוסכים זמן על פינוי חפצים וארונות, וכלל לא נאלצים לשנות את שגרת היום שלכם ולצאת מהבית – כל זאת בלי לקיחת סיכונים בריאותיים, בעזרת שימוש בשיטה חכמה, מהירה ואיכותית להרחקת המזיקים. הדברה בג'ל היא נטולת ריח לחלוטין, ולא תותיר שום ארומה מאוחרת ומציקה בחלל הבית, המשרד או בית העסק. למרות היעדר הריח, יעילותה אינה פגה במהירות, אלא ממשיכה לספק את העבודה: היא תקפה למשך 3 חודשים עד שנה של שקט ממזיקים.

חברת שרון שירותי הדברה מתמחה בביצוע הדברה בג'ל כל פי התקן של מכון התקנים הישראלי ובאישור המשרד להגנת הסביבה. פנו אלינו עוד היום, ונשמח לתת לכם פרטים נוספים על שיטה ידידותית וחדשנית זו לטיפול בנמלים ובתיקנים.

כתבות מהבלוג

הדברת תיקנים מחירים

זקוקים למדביר תיקנים אמין ומקצועי במחיר הוגן?אנחנו בחברת שרון הדברה משתמשים במגוון חומרים ומכשור טכנולוגי מתקדם על מנת להשמיד את המזיקים מן היסוד ולמנוע חזרתם.

קרא עוד »

פשפש מיטה מחיר

השמדת פשפשים במיטה הינה טיפול המצריך שירות של בעל מקצוע מיומן.אצלנו בחברת שרון הדברה תמצאו צוות מקצועי בעל ידע וניסיון נרחב אשר ידע לאתר את

קרא עוד »

פשפש המיטה טיפול

מצאתם פשפשים במיטה?טיפול בספריי ביתי אינו תמיד יעיל מכיוון שישנן ביצים ופשפשים חבויים במקומות נסתרים אשר הדרך היחידה להשמיד אותם היא שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים.

קרא עוד »

פשפשי מיטה עקיצות

מרגישים עקצוצים וגירודים בכל פעם שאתם נכנסים למיטה?כנראה שיש לכם פשפשים במיטה. חברת שרון הדברה מתמחה בהדברת מזיקים מכל הסוגים בטכנולוגיה מתקדמת. על מנת להשמיד

קרא עוד »
הצעה להדברה
מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור עוד היום
דילוג לתוכן