הדברת יתושים

יתושים נפוצים בעיקר במקורות מים עומדים, בהם מטילה נקבת היתוש את ביציה ובהם בוקעות הרימות. שרון שירותי הדברה מבצעים הדברה יסודית לחיסול היתושים והרימות. הדברת הרימות מתבצעת על ידי מדביר מקצועי ועל ידי הצפת המים העומדים בשמנים שצפים על פני המים. הדברת היתוש הבוגר מתבצעת על ידי ריסוס משטחים שבהם קיים הנגע.

יתושים הינם אחד מהמזיקים הידועים והמציקים ביותר באזורנו. הם עוקצים את קרבנותיהם וניזונים מדמם. אם לא די בכך, הרי שבזמן העקיצה, הם מפרישים חומר מונע קרישה, כדי שיאפשר להם להיזון בקלות יתירה. חומר זה גורם בין השאר לתגובת הגירוד הנוראית שכולנו מכירים. ישנם מספר רב של תכשירים ואביזרים להרחקת יתושים ולטיפול בתופעות הנלוות לעקיצתם. עם זאת, הפתרון האמיתי היחיד, הוא הדברת יתושים יסודית, המתבצעת על ידי מדבירים מקצועיים. זהו המקום בו חברת שרון שירותי הדברה נכנסת לתמונה.

שרון הדברות, בהנהלתו של שלמה שרון, הינה אחת מחברות ההדברה המובילות בישראל. החברה מספקת פתרונות הדברה חכמים, יעילים ומקיפים עבור לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים בכל רחבי הארץ. עם למעלה מ-40 שנות פעילות, החברה רכשה לעצמה מוניטין של חברה מקצועית ואמינה, אשר מלווה את לקוחותיה לאורך זמן, ורואה עצמה מחויבת לתוצאות אמיתיות. החברה עושה שימוש בטכנולוגיות הדברה מתקדמות וידידותיות לאדם לבעלי חיים ולסביבה. כך, ביכולתה לבצע הדברת יתושים יסודית, מבלי להזיק לבית ולשוכניו.

הדברת יתושים וטיפול מונע
צוות המדבירים המקצועי של החברה, הינו בעל הכשרה הולמת לביצוע הדברות מכל סוג, והוא מבצע את עבודתו במהירות, ביעילות ובהתאם לסוג ההדברה ולתנאי השטח במקום העבודה. הצוות יודע לאתר את מקור הבעיה ולהכחידה מן היסוד. יתושים זקוקים למקורות מים עומדים כדי להתרבות. נקבת היתוש, שהיא גם זו אשר אחראית לעקיצות, מטלה את ביציה במים, ועם בוא הקיץ בוקעות מהן הרימות, וכך מתחילה "מכת יתושים".

המדבירים של שרון הדברה אינם מסתפקים בחיסול היתושים, אלא תוקפים גם את הביצים והרימות, ואף מספקים טיפולים מונעים, להפחתה משמעותית של כמות היתושים. הרימות מודברות באמצעות ציפוי המים בשמנים ייעודיים. בשל תכונותיו הכימיות, השמן צף על פני המים ומונע מן הרימות להתבגר ולהתפשט באזור. יתושים בוגרים מודברים על ידי ריסוס האתרים בהם קיים הנגע, תוך שימוש בחומרים מורשים על ידי מדבירים מורשים ומוסמכים.

כתבות מהבלוג

הדברת תיקנים מחירים

זקוקים למדביר תיקנים אמין ומקצועי במחיר הוגן?אנחנו בחברת שרון הדברה משתמשים במגוון חומרים ומכשור טכנולוגי מתקדם על מנת להשמיד את המזיקים מן היסוד ולמנוע חזרתם.

קרא עוד »

פשפש מיטה מחיר

השמדת פשפשים במיטה הינה טיפול המצריך שירות של בעל מקצוע מיומן.אצלנו בחברת שרון הדברה תמצאו צוות מקצועי בעל ידע וניסיון נרחב אשר ידע לאתר את

קרא עוד »

פשפש המיטה טיפול

מצאתם פשפשים במיטה?טיפול בספריי ביתי אינו תמיד יעיל מכיוון שישנן ביצים ופשפשים חבויים במקומות נסתרים אשר הדרך היחידה להשמיד אותם היא שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים.

קרא עוד »

פשפשי מיטה עקיצות

מרגישים עקצוצים וגירודים בכל פעם שאתם נכנסים למיטה?כנראה שיש לכם פשפשים במיטה. חברת שרון הדברה מתמחה בהדברת מזיקים מכל הסוגים בטכנולוגיה מתקדמת. על מנת להשמיד

קרא עוד »
הצעה להדברה
מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור עוד היום
דילוג לתוכן