הדברת נמלים

גיליתם נמלה במטבח? כנראה שהיא לא לבד, ואי שם בסביבה מסתתר הקן שלה. נמלים זו בעיה קשה, אך אפשר להתמודד איתה בעזרת חברת הדברה מקצועית.
מהם היתרונות של הדברת נמלים מקצועית בחברת שרון?

– מדביר מקצועי מצליח להגיע לקן הנמלים ולהרוס אותו
– אנו עושים שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה שלא מזיקים לבריאות האדם
– רק הדברה מקצועית פותרת את הבעיה מהיסוד ומשאירה בית נקי מנמלים לאורך זמן

כיצד מתבצעת הדברת נמלים?
הדברת נמלים יעילה היא כזו שהורגת את מלכת הקן. המלכה היא האחראית על תהליך הרבייה, והיא מנהלת את הקן. ללא המלכה הנמלים האחרות אינן יכולות לתפקד, ובעצם מוצאות את מותן. אם כן, המטרה של הדברת נמלים היא לא להרוג את הנמלה, אלא להרוג את המלכה. ההדברה המקצועית מתבצעת באמצעות הנמלים הרגילות, שנושאות מזון מורעל לקן. המלכה ניזונה מהמזון המורעל ומתה, ואחרי מותה מתפרק כל הקן.

כיצד ניתן להימנע מנמלים?
הדרך הטובה ביותר להימנע מנמלים היא לשמור על ניקיון המטבח והבית, ובמיוחד חשוב להימנע מהשארה של מצרכי מזון וכתמים דביקים על השיש ועל הרצפות בבית. עם זאת, לא מדובר כאן בכלל ברזל וגם בעלי בתים נקיים מאוד עלולים למצוא את עצמם מתמודדים מול בעיה חמורה של נמלים. הבעיה נפוצה במיוחד בבתים צמודי קרקע ובדירות בקומות הנמוכות.

האם אפשר להתמודד עם נמלים לבד?
אם מדובר בבעיה שנמצאת בהתהוות, ניתן להיעזר בחומרי הדברה ביתיים, אם כי חשוב לשים לב האם ההדברה הביתית עזרה. במידה וראיתם נמלה אחרי שריססתם את הבית בעצמכם, חשוב להתקשר למדביר מקצועי ולהתמודד עם המצב כל עוד הוא לא החמיר. שרון שירותי הדברה מתמחה בהדברת נמלים ומספקת לכם שירות יעיל, מקצועי ומהיר. אנו נעזור לכם להתמודד עם בעיית נמלים, וזאת מבלי לפזר בביתכם רעלים מסוכנים. כל החומרים שלנו ידידותיים לסביבה ואינם מסוכנים לאדם.

כתבות מהבלוג

הדברת תיקנים מחירים

זקוקים למדביר תיקנים אמין ומקצועי במחיר הוגן?אנחנו בחברת שרון הדברה משתמשים במגוון חומרים ומכשור טכנולוגי מתקדם על מנת להשמיד את המזיקים מן היסוד ולמנוע חזרתם.

קרא עוד »

פשפש מיטה מחיר

השמדת פשפשים במיטה הינה טיפול המצריך שירות של בעל מקצוע מיומן.אצלנו בחברת שרון הדברה תמצאו צוות מקצועי בעל ידע וניסיון נרחב אשר ידע לאתר את

קרא עוד »

פשפש המיטה טיפול

מצאתם פשפשים במיטה?טיפול בספריי ביתי אינו תמיד יעיל מכיוון שישנן ביצים ופשפשים חבויים במקומות נסתרים אשר הדרך היחידה להשמיד אותם היא שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים.

קרא עוד »

פשפשי מיטה עקיצות

מרגישים עקצוצים וגירודים בכל פעם שאתם נכנסים למיטה?כנראה שיש לכם פשפשים במיטה. חברת שרון הדברה מתמחה בהדברת מזיקים מכל הסוגים בטכנולוגיה מתקדמת. על מנת להשמיד

קרא עוד »
הצעה להדברה
מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור עוד היום
דילוג לתוכן