הדברת עכברים

שרון שירותי הדברה מבצעים הדברה יסודית, ע"י שילוב של המפזר חומרי הדברה ומלכודות מקצועיות המורשות בשימוש ואינן פוגעות בסביבה באישור המשרד להגנת הסביבה. עכברים ומכרסמים אחרים הם בין המזיקים הנפוצים ביותר. מלבד לתחושות הפחד, הגועל והדחייה, הם גם נושאים מחלות שעלולות לעבור לבני האדם, הם פוגעים בצמחייה ובמזון הביתי ועוד. גם במשרדים, בתי עסק ומפעלים עכברים יכולים לגרום לנזקים כבדים. הם נחשבים למפגע תברואתי קשה שמסכן את רישיון העסק מטעם משרד הבריאות, הם נוהגים לכרסם כבלי חשמל, כבלי מחשב ותשתיות אחרות ויכולים לגרום לנתקים במערכת החשמל או המחשבים ואפילו לסכנת שריפות.
בגלל כל סיבות אלו הדברה היא פעולה חיונית עבור כל בית, משרד, בית עסק או מפעל.

להלן השיטות השונות להדברת עכברים:
הדברת עכברים בשיטה המסורתית – מלכודות
השיטה המסורתית והקדומה ביותר לביצוע הדברת עכברים היא באמצעות מלכודות המפוזרות ברחבי הבית או העסק. במלכודות מציבים פיתיון כלשהו (בדרך כלל פיסת גבינה) אליו נמשכים העכברים, ומיד הם נלכדים. בשיטת הדברה זו נהוג להבחין בין מלכודות עכברים הומאניות למלכודות אכזריות. המלכודות האכזריות תופסות את העכבר בגופו, ולמעשה גורמו לו כאב רב עד שהוא מת. בשל סיבה זו אנשים רבים מתנגדים לשיטה זו, כמו גם בשל העובדה שהם נאלצים אחר כך לטפל בפגרים של העכברים.
מלכודות עכברים הומאניות הן מלכודות שרק לוכדות את העכבר ואינן מכאיבות לו או ממיתות אותו. לאחר לכידת העכבר ניתן לשחררו בטבע. שיטת הדברה מסורתית זו עדיפה כשמדובר בעכבר אחד או מספר בודד של עכברים. אך אם אתם סובלים ממכת עכברים קשה, נחוצה לכם שיטה אחרת להדברת עכברים.

השיטה הכימית – פיזור רעלים או ריסוס
עוד דרך להדברת עכברים היא באמצעות פיזור חומרי הדברה כימיים אשר קוטלים את העכברים. ניתן לעשות זאת באמצעות פיזור רעלים בפינות נסתרות ברחבי הבית / העסק / המשרד. העכברים בולעים את הפיתיון ומתים במקום. גם לשיטה זו יש חסרונות, כשהעיקרי שבהם הוא הסכנה שילדים קטנים או חיות מחמד יגיעו ראשונים אל הפיתיונות הרעילים ויכניסו אותם לפה.
דרך נוספת להדביר עכברים בשיטה הכימית היא באמצעות . גם כאן מדובר בחומרים שעלולים להזיק לבני האדם ולחיות מחמד אם הם נושמים אותם. לכן לפני ביצוע פעולה שכזו יש לפנות דברי מזון וכלי אוכל, ולהתפנות מהבית למשך כמה שעות. חיסרון נוסף של שתי שיטות אלו הוא ששוב, אנו נאלצים לפנות בעצמנו את פגרי העכברים המתים.

כתבות מהבלוג

הדברת תיקנים מחירים

זקוקים למדביר תיקנים אמין ומקצועי במחיר הוגן?אנחנו בחברת שרון הדברה משתמשים במגוון חומרים ומכשור טכנולוגי מתקדם על מנת להשמיד את המזיקים מן היסוד ולמנוע חזרתם.

קרא עוד »

פשפש מיטה מחיר

השמדת פשפשים במיטה הינה טיפול המצריך שירות של בעל מקצוע מיומן.אצלנו בחברת שרון הדברה תמצאו צוות מקצועי בעל ידע וניסיון נרחב אשר ידע לאתר את

קרא עוד »

פשפש המיטה טיפול

מצאתם פשפשים במיטה?טיפול בספריי ביתי אינו תמיד יעיל מכיוון שישנן ביצים ופשפשים חבויים במקומות נסתרים אשר הדרך היחידה להשמיד אותם היא שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים.

קרא עוד »

פשפשי מיטה עקיצות

מרגישים עקצוצים וגירודים בכל פעם שאתם נכנסים למיטה?כנראה שיש לכם פשפשים במיטה. חברת שרון הדברה מתמחה בהדברת מזיקים מכל הסוגים בטכנולוגיה מתקדמת. על מנת להשמיד

קרא עוד »
הצעה להדברה
מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור עוד היום
דילוג לתוכן