הדברת פרעושים

אם חשבתם שרק חיות המחמד שלכם יכולות לסבול מפרעושים, חשבו שנית. הפרעושים אכן מהווים מטרד קשה לכלבים לחתולים ולשאר חיות מחמד בעלות פרווה, אך הם גם עלולים להעביר מחלות לבני האדם. לכן, אם חיית המחמד שלכם סובלת מפרעושים, אל תהססו ואל תתמהמהו. הזמינו שירותי הדברת פרעושים כדי להיפטר מהמפגע המסוכן בהקדם האפשרי.

הדברת פרעושים – רק טיפול משולב יציל את המצב
הפרעושים הם בין המזיקים הטורדניים והמסוכנים ביותר. הם מצויים בעיקר באזורים שבהם שוהים בעלי חיים (חתולים, כלבים וחולדות), המשמשים להם כפונדקאים. הם עוקצים, מוצצים את הדם ומטרידים את מנוחתם של חיות המחמד שלנו. מכיוון שהם נטפלים אל חיות ביתיות ובשל גודלם הזעיר, הפרעושים מצליחים להגיע למקומות שונים ברחבי הבית שלנו (שטיחים, כורסאות, מיטות, ריהוט הגן וכו') ובכך מסכנים גם אותנו ועלולים להעביר גם לנו מחלות.

 
לפיכך, כל הדברת פרעושים חייבת להתבצע באופן משולב ובשלושה מוקדים בו זמנית:

– הדברת הפרעושים שמצויים על חיית המחמד שלנו
– הדברת הפרעושים בסביבת המגורים שלנו (בבית ובחצר)
– הדברת פרעושים מונעת – למניעת הידבקות חוזרת.

 

הטיפול המושלם לידידו הטוב ביותר של האדם
השלב הראשון בביצוע הדברת פרעושים הוא הטיפול בחיית המחמד שלנו (הכלב או החתול). טיפול זה חייב להתבצע על ידי וטרינר, והוא כולל מספר צעדים: הדברת הפרעושים הקיימים על החיה באמצעות ריסוס, פיזור אבקה, טפטוף חומרי הדברה, חפיפה או טבילה בתכשירים ייעודיים לטיפול בפרעושים. כדי למנוע הידבקות חוזרת בפרעושים עתידיים מומלץ להשתמש בקולר דוחה פרעושים, וכן להקפיד על תספורת קצרה.

 
הדברת פרעושים – הקרב על הבית (והגינה)
השלב הבא בהדברת הפרעושים הוא טיפול בסביבה הביתית (בתוך הבית או כל מבנה אחר, ומחוצה לו). במסגרת שלב זה יש לנקוט במספר צעדים:

 
– יש לשאוב את כל השטיחים, הווילונות והריפודים בבית באמצעות שואב אבק רב עוצמה, לנער ולחשוף אותם לשמש. יש לשאוב היטב גם מקומות מסתור, כמו חריצים וסדקים בקיר, מחילות ואזורי מסתור.
 
– מומלץ להשתמש בשקיות אגירת אבק חד פעמיות ולרסס אותן בתרסיס להדברת פרעושים. לאחר סיום השאיבה יש לסגור את השקית ולהשליכה במקום בטוח.
 
– יש לרסס או לאבק את המבנה באמצעות חומרים ייעודיים להדברת פרעושים. יש לשים לב כי לא כל חומרי ההדברה לפרעושים מאושרים לשימוש בתוך מבנים על ידי המשרד להגנת הסביבה. יש להשתמש בתכשירי הדברת הפרעושים המדבירים גם ביצים וזחלי פרעושים, שמונעים את השלמת הופעת הבוגרים. את הרצפה, השטיחים והריפודים בבית יש לרסס באמצעות תכשירים בעלי רעילות נמוכה ליונקים.
 
–  מכיוון שביצי הפרעושים עמידות בפני חומרי ההדברה, יש צורך לבצע הדברת פרעושים חוזרת כעבור שבוע גם בבית וגם בגינה.

כתבות מהבלוג

הדברת תיקנים מחירים

זקוקים למדביר תיקנים אמין ומקצועי במחיר הוגן?אנחנו בחברת שרון הדברה משתמשים במגוון חומרים ומכשור טכנולוגי מתקדם על מנת להשמיד את המזיקים מן היסוד ולמנוע חזרתם.

קרא עוד »

פשפש מיטה מחיר

השמדת פשפשים במיטה הינה טיפול המצריך שירות של בעל מקצוע מיומן.אצלנו בחברת שרון הדברה תמצאו צוות מקצועי בעל ידע וניסיון נרחב אשר ידע לאתר את

קרא עוד »

פשפש המיטה טיפול

מצאתם פשפשים במיטה?טיפול בספריי ביתי אינו תמיד יעיל מכיוון שישנן ביצים ופשפשים חבויים במקומות נסתרים אשר הדרך היחידה להשמיד אותם היא שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים.

קרא עוד »

פשפשי מיטה עקיצות

מרגישים עקצוצים וגירודים בכל פעם שאתם נכנסים למיטה?כנראה שיש לכם פשפשים במיטה. חברת שרון הדברה מתמחה בהדברת מזיקים מכל הסוגים בטכנולוגיה מתקדמת. על מנת להשמיד

קרא עוד »
הצעה להדברה
מלא\י את הפרטים הבאים ונחזור עוד היום
דילוג לתוכן